waar ik trots op ben - Reisverslag uit Assen, Nederland van regina - WaarBenJij.nu waar ik trots op ben - Reisverslag uit Assen, Nederland van regina - WaarBenJij.nu

waar ik trots op ben

Blijf op de hoogte en volg regina

22 Maart 2015 | Nederland, Assen

waar ik erg trots op ben is dat ik vorig jaar (2014) mijn diploma heb gehaald voor helpende zorg en welzijn niveau2 ik had mijn bewijs map in geleverd en een week daarna werd ik door mijn mentor gebeld dat ik geslaagd was. ik ben naar de winkel gegaan heb taart gekocht en ben naar me ouders toe gegaan om het te vieren. het was een super leuke dag. ook de diploma uitreiking was leuk wat ik het leukste vond die dag was dat al mijn begeleiders kwamen en ook een paar bewoners.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2015

waar ik trots op ben

09 Maart 2015

Een dankbaar vak
regina

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 575
Totaal aantal bezoekers 1437

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: