Een dankbaar vak - Reisverslag uit Assen, Nederland van regina - WaarBenJij.nu Een dankbaar vak - Reisverslag uit Assen, Nederland van regina - WaarBenJij.nu

Een dankbaar vak

Blijf op de hoogte en volg regina

09 Maart 2015 | Nederland, Assen

Begin februari ben ik begonnen met stage lopen op pg (dementerende) afdeling. Ik vind mijn stageplek heel leuk en mijn collega's ook. Soms vind ik het ook wel moeilijk soms zijn mensen boos of verdrietig maar weet ik niet waarom.
Ik vind het dan ook moeilijk die gene te helpen in zijn of haar verdriet.
Gelukkig wordt ik hier goed in begeleid Door collega's
Uiteindelijk is het wel dankbaar werk ze zijn vaak dankbaar voor de zorg die jij hun geeft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2015

waar ik trots op ben

09 Maart 2015

Een dankbaar vak
regina

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 1439

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: